luni, 28 decembrie 2009

Un gand...in loc de noapte buna.


Zborul spre tine pare retras
Dorul din mine ma face sa zbor
Gandul se duce fara ca eu sa plec
Si totusi mi te aduce fara sa te cer
Ploaia ce bate ma intristeaza
Stropii ce ma saruta ma vegheaza
Noaptea luminii mi te da in paza
Ziua din noapte te are in vaza
In vis suntem flori ai eternei vieti
In vis suntem doua petale parfumate cu tristeti
Refrenul din secunda de dor de tine
Ma alina deoarece canta clipa ce vine
Vantul ce ma strapunge e tacerea cuvintelor tale
Caldura din mine este umbra luminei
Cerul albastru ma picura cu sete
Din nori imi sorb iluzii cu trsitete
Ingerii ma indeamna catre absolutul orizont
Orizontul ma cheama spre a pazi un inger
Stolul de pasari calatoare din viata trec si apun
Nu poate apune insa nici soarele cand iti iei tu ramas bun
Zapada cea alba cu lacrima mea
Naste un fulg de zapada cu ochi albastrii
de STEA!
Credinta divina sta bine ascunsa
Puritatea din alb este distrusa
Copacii danseaza cu sete de dorinta
Frunzele zboara cu vaga lor credinta
Culorile zbiara de raul din noi
Juramintele devin fapte in noroi
Curcubeul dispare din apa cu viata
Raul ne orbeste de parca ar fi ceata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu