luni, 18 ianuarie 2010

niciun fulg de zapada nu cade vreodata intr-un loc gresit;)

"Sunt nascuta intr'o perioada
Sunt nascuta pentru a nu muri
Sunt nascuta pentru a renaste
Sunt nascuta pentru a retrai.
Si am doar un anotimp
De a lungul anilor mei
Anotimpul meu este iarna
Care sfarsete'n ghiocei...
Eu nu renasc cand altii dau in floare
Eu nu renasc in frigul verii
Eu nu renasc cand toti dau roade
Eu suspin doar cand nu este iarna.
Toate anotimpurile le'am trait
Dar iarna o sa o traiesc mereu
Din iarna nu am cum sa ies
Aici este locul meu.
Caldura iernii o port in mine
Culoarea pura este'n ea
Doar ea iti ingheata trupul
Si'ti incalzeste inima.

DIN DRAGOSTE NE NASTEM IARNA,
IAR EA SE NASTE PENTRU NOI."

2 comentarii:

  1. Şi eu trăiesc din plin iarna aghi...
    pentru că sunt născută în toiul iernii,oare?
    Ce îmi place sintagma: "Din dragoste ne naştem iarna, iar ea se naşte pentru noi."
    Îmi place să cred că ninge pentru noi, surorile-fulg ale iernii...

    RăspundețiȘtergere