duminică, 20 decembrie 2009

Iubire scufundata'n...fulgi



Si ne'am apropiat din ce in ce mai tare,dar poate ca noi nu eram cu adevarat vrednici de aceasta apropiere,ne'am apropiat mai tare...si poate de aceea ne'am si indepartat.Sunt singura,nu'ti mai simt fumul in camera vietii mele,nu'ti mai simt atingerea pe crestetul mintii mele,si nici mangaierea din adancul sufletului meu.Si vreau sa dorm,dar somnul se sperie de atata singuratate pe care pe care o intalneste in spiritul din patul meu.Inchid un ochi,si deja te'am visat,cum sa te uit,cand eu traiesc in vis cu tine,sau tu traiesti in visul meu.Pe cand ne'am apropiat din ce in ce mai tare,pe cand erai aici cu trupul,cu mintea,cu gandul,cu zambetul,cu cuvantul,cu tot ce puteai fi,asa cum imi doream dintotdeauna sa fii...m'am trezit cu iubirea scufundata in tine,in plina iarna,in plina dorinta,in plin ger,in plina singuratate,in fulgi de nea!


Te voi pastra la NESFARSIT!!!
Ma vei pastra la INFINIT???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu